20 paź 2014

18. Targi Książki w Krakowie

Serdecznie zapraszam w niedzielę 26 października na stoisko Naszej Księgarni - D37. Będę czekać na Czytelników od godziny 13 - 14.

http://targi.krakow.pl/pl/strona-glowna/targi/18-targi-ksiazki-w-krakowie/program-towarzyszacy/stoiska-niedziela.html

Nie zapomnijcie, że w tym roku Targi odbywają się w nowym miejscu - w nowoczesnej hali Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków na ulicy Galicyjskiej 9.Zapoznajcie się proszę z atrakcjami targowymi:

http://targi.krakow.pl/pl/strona-glowna/targi/18-targi-ksiazki-w-krakowie/o-imprezie.html


4 komentarze:

Pani_Wu pisze...

Ojej! Dopiero w niedzielę? A ja czekałam na Targi, żeby kupić "Wspomnienia..." i poprosić o autograf. W niedzielę to już muszę wracać, mam daleko :(

Anna J.Szepielak pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anna J.Szepielak pisze...

Niezmiernie mi przykro, ale terminy spotkań na Targach w dużej mierze nie zależą ode mnie. Sobota została już zarezerwowana dla innych pisarzy.
Z drugiej strony, warto być w niedzielę przed zakończeniem, ponieważ dwie godziny wcześniej bardzo dużo książek na Targach jest przecenianych. Rozumiem jednak konieczność podróży. Życzę Pani miłego szaleństwa zakupowego wśród książek :)

Pani_Wu pisze...

Bardzo dziękuję :) Niestety trzeba pogodzić ogień z wodą czyli odległość z tym, czego by się chciało :)
Pozdrawiam!