6 sie 2015

Informacje dla Czytelników i debiutantów

Drodzy Czytelnicy,

wszystkim, którzy piszą do mnie e-maile, wysyłają kartki świąteczne i pozdrowienia, z całego serca dziękuję. Wasze opinie są dla mnie niezmiernie ważne i sprawiają mi wiele radości.

By spełnić prośby niektórych spośród Was (zwłaszcza zaglądających tutaj po raz pierwszy) i ułatwić znalezienie na blogu informacji dotyczących kontaktu ze mną, postanowiłam zebrać notki w tym miejscu.
Te same wiadomości można oczywiście znaleźć w moim profilu blogowym oraz w postach.

INFORMACJE O AUTORCE:
Biogramy

INFORMACJE NA PROFILU BLOGERA:
Profil autorki

KONTAKT:
a.jszepielak@wp.pl

Profil na Instagramie:
strona pisarki

By zaoszczędzić rozczarowania piszącym do mnie debiutantom, pragnę poinformować, że nie recenzuję fragmentów twórczości. 
Jestem wdzięczna za zaufanie, jakim niektórzy chcą mnie obdarzyć, pytając o opinię, lecz z różnych względów nie mogę pomóc w tych kwestiach.
Tego typu działaniami zajmują się odpowiednie działy wydawnictw lub agencje literackie, do których można przesyłać swoje teksty (listę znajdziecie na przykład na stronach Instytutu Książki). Z całego serca życzę powodzenia.
 
Zachęcam do pozostawiania komentarzy pod postami. Nawet jeśli mam czasem spore opóźnienia, na każdy komentarz staram się odpowiedzieć. :)



Brak komentarzy: