6 sie 2015

Info dla Czytelników

Drodzy Czytelnicy,

wszystkim, którzy piszą do mnie e-maile, wysyłają kartki świąteczne :) i pozdrowienia, z całego serca dziękuję. Jak dla każdego autora, dla mnie także jest niezmiernie ważne poznanie Waszych przemyśleń dotyczących moich książek, bohaterek i światów przedstawionych. I nie ma co ukrywać, że lubię Wasze karteczki z życzeniami :):):)

Dlatego by spełnić prośby niektórych spośród Was (zwłaszcza zaglądających tutaj po raz pierwszy) i ułatwić znalezienie na blogu informacji dotyczących kontaktu ze mną, postanowiłam zebrać notki w tym miejscu.
Te same wiadomości można oczywiście znaleźć w moim profilu blogowym i w postach.

Przy okazji, by zaoszczędzić rozczarowania debiutantom literackim, pragnę poinformować, że nie recenzuję (nie czytam, nie oceniam, nie komentuję) fragmentów twórczości, jakie ktoś chciałby do mnie przesłać. Jestem wdzięczna za zaufanie, jakim niektórzy chcieli mnie obdarzyć, pytając o opinię, lecz z różnych względów nie mogę w tym pomóc.
Tego typu działaniami zajmują się odpowiednie działy wydawnictw lub agencje literackie, do których można przesyłać swoje teksty (listę znajdziecie na przykład na stronach Instytutu Książki: http://www.instytutksiazki.pl/agencje-literackie,rynek-ksiazki.html. ).


INFORMACJE O AUTORCE:
DLA MEDIÓW, BIBLIOTEK I CZYTELNIKÓW

INFORMACJE NA PROFILU BLOGERA:
https://www.blogger.com/profile/10053622842753833690

KONTAKT dla Czytelników:
a.jszepielak@wp.pl

Profil na google plus:
https://plus.google.com/108248939755306804498


Serdecznie zapraszam do zakładki MOJE POWIEŚCI po aktualne informacje dotyczące mojej twórczości.
Zachęcam także do pozostawiania komentarzy pod postami - to także rodzaj kontaktu z Czytelnikami :) Nawet jeśli mam czasem spore opóźnienia, na każdy komentarz staram się odpowiedzieć.
Pozdrawiam ciepło,
 Anna J.Szepielak

Brak komentarzy: