11 kwi 2016

Czy lubicie audiobooki?



Drodzy Czytelnicy,

14 kwietnia odbędzie się oficjalna premiera "Dworku..." w formie audiobooka. Ci, którzy lubią tę formę książek, będą mogli już wkrótce poznać losy pisarki Gabrieli i jej bohaterki - Celiny.
Niestety nie mogę powiedzieć nic więcej, ponieważ tak jak Wy nie miałam jeszcze tej płyty w rękach. 

Muszę wyznać, że z lekką tremą czekam, by usłyszeć, jak brzmi mój tekst w cudzym wykonaniu. Fragment tekstu w moim amatorskim wykonaniu znacie już z filmiku: Dworek pod Lipami, czyta Autorka 
Mam nadzieję, że profesjonalne odczytanie spodoba się Wam bardziej.

Dopisek: Dostałam, odsłuchałam fragment... Mnie się podoba mój pierwszy audiobook, choć mam własne przemyślenia. A Wam? :)

2 komentarze:

Pani_Wu pisze...

Wspaniały pomysł! Uwielbiam audiobooki! Jestem bardzo ciekawa interpretacji, o której Pani napisała.
Pozdrawiam!

Anna J.Szepielak pisze...

W przyszłości może będzie więcej takich wersji :)