21 lip 2016

"Francuskie zlecenie" na urlopie :)

Drodzy Czytelnicy,

dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa, które od Was otrzymuję. Potwierdzam, że cieszy mnie widok nowego wydania debiutanckiej powieści na księgarskich półkach. :)
http://nk.com.pl/francuskie-zlecenie/2328/ksiazka.html#.V5DKzanxpco
Kilka dni temu dotarły do mnie egzemplarze autorskie i także sprawiły mi radość. Kartki pachną tak jak lubię :)
Nie pisałam o tym tylko dlatego, że urlop wakacyjny nie zawsze pozwala mi na dostęp do Internetu.

Druga część opowieści o Ewie i jej bliskich, o czym już pisałam w poprzednich postach, ukaże się za rok - właśnie kończę tę historię między wakacyjnymi wojażami. Dlatego właśnie z góry proszę o wyrozumiałość - nie zawsze mogę szybko odpowiedzieć na Wasze pytania.

fot.A.Sz.
Życzę wszystkim miłego wypoczynku i przyjemnej lektury :)



Brak komentarzy: