25 lis 2016

Chcecie wygrać książki? :)


Sądzicie, że jeszcze trochę za wcześnie, by wziąć udział w przedświątecznym konkursie? ☺ Poprawna odpowiedź: ależ skąd! Nigdy nie jest za wcześnie ani za późno na wygrywanie i czytanie książek !!!:)

Pani Ewelina (Ejotek) zaprosiła mnie do jury swojego konkursu wraz z panią Magdaleną Kordel i w tym zacnym gronie będę miała wielką przyjemność sprawić komuś radość przed świętami -  DO WYGRANIA SĄ TRZY EGZEMPLARZE KSIĄŻEK, a pytanie konkursowe jest nie tylko łatwe, jest apetyczne i przyjemne:

Jako jedna z jurorek, podpowiem coś Czytelniczkom mojego bloga: liczy się nie tylko potrawa, lecz przede wszystkim jej historia. 
Zadanie nie jest jednak takie łatwe - trzeba spełnić jeszcze kilka warunków postawionych przez organizatorkę, czyli Panią Ewelinę, a także (a może przede wszystkim) zmieścić się w pięciu zdaniach uzasadnienia. 
Powiem Wam coś na ucho - dla mnie to byłby koszmar :) Jako gaduła piśmiennicza cierpię męki, skracając swoje teksty, kiedy tego wymaga sytuacja. Obiecuję zatem docenić Wasze starania.

Zapraszam zatem serdecznie na PRZEDŚWIĄTECZNY KONKURS 
do pani Eweliny (Ejotek)! 

Poinformujcie swoich przyjaciół. Do kilku osób przed świętami trafi przyjemna, pachnąca drukiem przesyłka.
A na razie - jestem bardzo ciekawa Waszych historii o potrawach wigilijnych. Obiecuję, że po rozstrzygnięciu konkursu, ja również napiszę coś na ten temat:)

KLIKNIJ TUTAJ


Dopisek - przypominam, że nie mam profilu na FB, ale możecie dołączyć do obserwatorów mojej tablicy na google+ 

Brak komentarzy: