7 gru 2016

"Dworek..." zniknął...?

Drogie Czytelniczki, 

od jakiegoś czasu otrzymuję od Was e-maile (i nie tylko) dotyczące problemów z zakupieniem "Dworku pod Lipami". No cóż... tak to już dzisiaj jest, że książka wydana nawet dwa lata temu nie ma kolejnych wznowień i znika z rynku. "Dworek pod Lipami" pojawił się, przypominam, w 2012 roku. 
Księgarnie sprzedają głównie nowości, dlatego zakupienie (...) "Dworku pod Lipami" na prezent dla przyjaciółki, bo tak mi się ta powieść spodobała, że mam pewność, że jej także się spodoba(...) staje się powoli niemożliwe. Niestety, nie mam na razie informacji od Wydawnictwa, czy są planowane jeszcze dodruki, a poprzednie nakłady już się właściwie wyczerpały.

Dlatego przygotowałam małą podpowiadajkę, dla pytających o "Dworek...". 

1. "Dworek pod Lipami" można aktualnie bez większych problemów kupić w księgarniach w formie  AUDIOBOOKA. Wiem, że to nie to samo co książka, ale jest także wielu entuzjastów tej formy literatury.

2. "Książka jest wciąż dostępna w tej księgarni internetowej wydawnictwa Nasza Księgarnia oraz tutaj: http://czytay.pl/dworek-pod-lipami-p-229093.html, tak przynajmniej wynika z opisu. Są to jednak ostatnie egzemplarze. Zapewne dlatego jej cena jest tak wysoka.

Pozostają oczywiście antykwariaty, ale sama wiem, że choć można tam często wyszukać perełki, to książki raczej nie nadają się na prezent, z powodu śladów używania.

Niestety, nie mogę pomóc w inny sposób, ja nie dysponuję żadnymi wolnymi egzemplarzami. Dla przypomnienia zapraszam do wysłuchania  fragmentu książki, czytanej przeze mnie w krótkim zwiastunie sprzed lat (autor D.Zaród):




Pozdrawiam wszystkich szalejących na zakupach świątecznych :)

Brak komentarzy: