5 cze 2017

Lipcowa premiera "Francuskiego klejnotu"

Nadeszła dziś dopracowana okładka drugiej części prowansalskiego cyklu, więc umieszczam ją, jak obiecałam. Mam już także informację o dacie premiery: 19 lipca 2017 roku :)


Nasza Księgarnia

Jak widać, tym razem akcja toczy się w naszych rodzimych stronach, ale francusko-polskich tajemnic i historycznego zagmatwania nie zabraknie.
Przypomnę tylko, drogie Czytelniczki, że tego cyklu nie da się czytać w dowolnej kolejności. Kto nie chce zagubić się wśrod sekretów, fałszywych śladów, domysłów i aluzji historycznych, powinien raz jeszcze sięgnąć po pierwszą część, czyli po "Francuskie zlecenie", które jest teraz dostępne także w formie audiobooka
Los nieźle namieszał w historii rodzin Ewy i Konstancji, ale czy komukolwiek uda się z tego gąszczu wyłonić prostą ścieżkę - tego nie zdradzę :) Jak to w świecie Ewy bywa - nieporozumień nie zabraknie. Zadba o to także jej charakterna chrześnica Kalina i Aleksander. Pamiętacie Aleksandra?

3 komentarze:

Agnieszka C. pisze...

Nie wiedziałam, że pisze Pani kontynuację "Francuskiego zlecenia" :) Super!

ejotek pisze...

Nie mogę się doczekać! :)
Już poczułam dreszczyk przygody...

Anna J.Szepielak pisze...

Tradycyjnie przed metą ja również nie mogę się już doczekać :)