17 wrz 2017

Gawędziliśmy w Rzepienniku

Wczorajsze popołudnie wypogodziło się chyba specjalnie dla mnie. Mimo pomylonej trasy i szukania drogi na mapie, dotarłam na czas do Rzepiennika Suchego na spotkanie z Czytelnikami w ramach projektu "Spotkajmy się w bibliotece".


Okolice są tam tak piękne, że z przyjemnością  podziwiałam widoki. Skusiłam się także na zdjęcie z rzeźbą Wenus (autorstwa Edmunda Szpanowskiego) ustawioną na szlaku edukacyjno-turystycznym “Rzepiennicka droga do gwiazd” tuż obok budynku Gminnego Ośrodka Kultury. 
W miłym, kameralnym gronie rozmawialiśmy o moich powieściach, o bohaterkach oraz o tym, jak wygląda praca współczesnego pisarza. 

Dziękuję wszystkim za przybycie oraz za pyszny poczęstunek. 
Pozdrawiam serdecznie panią Edytę, która otrzymała ode mnie jedyny w swoim rodzaju autograf :), ale o tym sza.

Brak komentarzy: