20 sie 2017

Krakowskie spotkanie przy książkach

W tym roku już po raz 21. Kraków zaprasza nas na jesienne spotkanie z książkami. Dlaczego dziś o tym piszę? Ponieważ za oknem chlupie, szeleści i szumi deszczowa zapowiedź jesieni - mojej ulubionej pory roku. I pierwsze co przychodzi mi do głowy w taką cudnie deszczową niedzielę, to ciekawa lektura, pachnąca zielona herbata i przysłowiowy święty spokój :)

Spokoju jednak na pewno nie będzie na Targach Książki. I bardzo dobrze. Zwyczajowo napływają tam tłumy chętnych do unurzania się po pachy w atmosferze książkowego pikniku. To rzeczywiście niezwykłe przeżycie, więc jeśli jeszcze nigdy wcześniej nie dotarliście do Krakowa w tym czasie, spróbujcie, bo warto.

 Nie mogłam tam być z Wami w zeszłym roku, jednak, mam nadzieję, uda się tej jesieni.
Już dziś zapraszam Was na stoisko wydawnictwa Nasza Księgarnia, jak zwykle nietypowo - tym razem w czwartek 26 października na godzinę 12.

 Choć do października jeszcze sporo czasu, organizatorzy już teraz zachęcają do skorzystania z udogodnień, które przygotowali dla przybywających każdego roku tłumów. Na chętnych czekają też konkursy z nagrodami:
Może uda się Wam coś wygrać? Życzę szczęścia:)




3 komentarze:

Aine pisze...

No nie! W piątek powinno mi się udać już przyjechać do Krakowa, ale na czwartek szans nie ma najmniejszych! :(

ejotek pisze...

Na Targach na bank będę, tylko raczej w czwartek o 12 mi się nie uda :( Takie godziny to tylko w weekend

Anna J.Szepielak pisze...

Tak mi przykro :(. Wiem, że najwygodniej dla Czytelników byłoby w sobotę lub niedzielę, ale to nie zależy ode mnie. Te terminy najwyraźniej były już zarezerwowane, a w piątek ja z kolei nie mogę.
Będę dyżurować od 12-13.