9 mar 2018

Fotki i fotografie

Julia Zarzewska - moja najnowsza bohaterka - już za pięć dni spotka się z Wami!
Do mnie dotarły egzemplarze autorskie i mogę zaświadczyć, że pięknie pachną drukiem, tak jak lubię.

 A dziś mała sesja fotograficzna, wersja nieprofesjonalna oraz zawodowa:).
Okładka zaprojektowana przez Panią Olgę Reszelską niezmiernie mi się podoba, choć moim zdaniem, wszystkie jej atuty widać dopiero, gdy się jej dotknie (faktury, połysk, aksamitność, kolory). Nie mogłam się zatem powstrzymać i chcę się  podzielić z Wami swoją radością. W najbliższych dniach powieść dotrze już do tych, którzy zamówili ją w przedsprzedażach, np. TUTAJ, a wtedy sami ocenicie, czy miałam rację, zachwycając się okładką. Moim zdaniem idealnie pasuje do świata Julii - młodej guwernantki, której rodowa przeszłość jest tylko mglistym cieniem majaczącym na drugim brzegu rzeki.

fot.A.Sz.

Wydawnictwo Filia


Oficjalna premiera "Przekroczyć rzekę" wydanej nakładem wydawnictwa Filia już w środę! Możecie też zajrzeć na FB Wydawnictwa i komentować: tutaj.





A TUTAJ możecie przeczytać fragmenty.

Wydawnictwo Filia

Brak komentarzy: