18 wrz 2015

Zapach druku

  Wczoraj dotarły do mnie egzemplarze autorskie najnowszej powieści "Znów nadejdzie świt". Otwierając paczkę od wydawnictwa, zawsze czuję tę samą dziecięcą ekscytację, choć to już piąta książka. I mam nadzieję, że tak będzie również w przyszłości:)

  Od dziś książka należy już do Was, drodzy Czytelnicy (najwcześniej dotrze do tych, którzy zakupili ją w przedsprzedażach).

  Dopóki autor nie poczuje ciężaru papieru w dłoni, nie dotknie aksamitnej okładki i nie powącha zapachu świeżego druku, opisana historia jest wciąż bardzo prywatna. Dopiero namacalny dowód - egzemplarz powieści uświadamia mi za każdym razem, że moje bohaterki "dorosły", wyfrunęły z gniazda i teraz są już zdane na siebie. 
Życzę im zatem miłej gościny w Waszych domach, a Wam, drodzy Czytelnicy, przyjemnych wrażeń z lektury ostatniej części małopolskiej trylogii rodzinnej.


2 komentarze:

Elenkaa pisze...

A do mnie już zmierza egzemplarz recenzencki. Nie mogę się go doczekać ;)

Aine pisze...

Ja też już mam! :) Również od wczoraj. Śliczna :))