24 lis 2018

Cyber Poniedziałek i takie tam

Wielka impreza konsumpcjonizmu ruszyła już kilka dni temu, gdy niektóre sklepy ogłosiły Black Week. Dołącza do tego Cyber Poniedziałek, a potem "promocje" przedświąteczne.
Można mieć silną wolę i próbować się oprzeć lub ulec, tłumacząc się słabą silną wolą:).

Ja naturalnie uległam pokusom, choć mam nadzieję, że z rozsądkiem. A najbardziej cieszy paczuszka pełna książek, która ma przyjść... nie wiadomo jeszcze kiedy - w tym szaleństwie zakupowym opóźnienia są wszak nieuniknione. A w przesyłce między innymi sporo książek dla dzieci z mojej rodziny.

A Wy się skusiliście na nowe lektury? A jeśli tak, to może zdradzicie, gdzie upychacie te kolejne tomy, bo mnie brak już półek.

Jeśli jeszcze wciąż szukacie okazji lub świątecznych prezentów, to może zechcecie rozejrzeć się w internetowych księgarniach za "Przekroczyć rzekę" lub "Francuskim klejnotem" w naprawdę dobrych cenach (nie będę jednak sugerować gdzie)?

A dla fanów audiobooków - obie powieści z cyklu francuskiego, wciąż dostępne w księgarniach.
Cokolwiek wybierzecie, drodzy Czytelnicy, życzę naprawdę udanych zakupów książkowych.



2 komentarze:

inka pisze...

Chciałam się dowiedzieć, kiedy ukaże się druga część powieści "Przekroczyć rzekę"? Czy już coś może wiadomo na ten temat? Pierwsza część bardzo mi się podobała i nie mogę doczekać się kontynuacji.

Uważam, że to najlepsza Pani powieść.

Serdecznie pozdrawiam.

Anna J.Szepielak pisze...

Serdecznie dziękuję :) Nie mam jeszcze informacji o terminie premiery drugiej części cyklu, przewiduję jednak, że będzie to okres późnego lata.
Po najbardziej aktualne informacje zapraszam na mój Instagram. Pozdrawiam cieplutko, choć zimowo :)