4 lip 2019

Wznowienia Sagi małopolskiej w nowych okładkach !

Pamiętacie, że obiecywałam postarać się o wznowienie małopolskiej trylogii rodzinnej specjalnie dla tych, którzy nie zdążyli kupić powieści w pierwszym nakładzie?
fot.A.Sz.

Otóż właśnie spełniam tę obietnicę:)
Nakładem Wydawnictwa Filia  ukaże się już w lipcu pierwsza część (na razie), czyli "Młyn nad Czarnym Potokiem" - lekko odkurzony w fabule i z piękną nową okładką. 
Mnie się baaaardzo podoba, a Wam?

Nowi Czytelnicy będą mogli poznać moją Martę, jej rodzinę oraz tajemnice jej przodków ukryte w zamkniętym na trzy spusty młynie.
Dla niewtajemniczonych - to właśnie ta powieść, dzięki której wielu Czytelników zainteresowało się korzeniami swoich rodzin, genealogią i przeszłością, o czym licznie pisaliście do mnie na email. A niektórzy odkryli nawet dziadków-młynarzy.
Mam nadzieję, że powieść w nowej odsłonie, zarówno dawnym jak i nowym Czytelnikom, sprawi urlopową radość slowreading.
Pytajcie też o nią w swoich bibliotekach, bo jeśli nie ma jej w zbiorach, nadeszła właśnie pora, by uzupełnić braki.
W księgarniach od 31.07.2019 roku.

3 komentarze:

Martyna 777 pisze...

Super :-) oby kolejne części tez były, piękna okładka może nie tak kwiatowa jak tamte Ale też ma swój urok

Anna J.Szepielak pisze...

Będzie cała saga małopolska:) Specjalnie dla moich Czytelniczek, które nie zdązyły zakupić oraz dla bibliotek.

ElaR pisze...

Ciekawe są wznowienia książek, szczególnie dla czytelników, zwłaszcza nowych. Niekiedy bywa tak, że nie ma gdzie kupić tych starszych wersji. Interesujące zestawienie kolorów :)