29 lip 2022

Odpoczywacie latem?

 Dawno nie zaglądałam na blog, przyznaję. Aktualności znajdziecie jednak na moim profilu instagramowym. Serdecznie Was tam zapraszam.

Skupiona na pracy, jak więkość z nas, starałam się znaleźć sposób, by pesymistyczny obraz świata nieco oswoić.

 Świat ma przecież wiele pięknych barw, nawet jeśli media podsuwają nam wyłacznie te czarne i szare. 

Czy Wy też macie czasem ochotę napisać list otwarty do mediów, żeby wreszcie dali nam święty spokój? 

Rzetelna informacja o trudnych faktach to jedno. Wszyscy mamy prawo do rzetelnej informacji. Jednak bezustanne obrzucanie nas błotem słów: szokujące, wstrząsające, tragiczne, skandal, dramat itd.  moim zdaniem zasługuje na poważny protest. Ja protestuję sobie po cichu - po prostu przestałam zaglądać na popularne portale informacyjne. Sama wyszukuję codzienną dawkę informacji z dziedzin, które mnie interesują. 

I jeszcze jedno miejsce - Serwis Dobrych Wiadomości - lubię poczytać przed snem :)

fot.A.Sz.
Jeśli szukacie wytchnienia na lato w spokojnych, klimatycznych powieściach - a nie znacie jeszcze moich książek - zapraszam. Ostatnia, najbardziej historyczna seria pt. Dziedzictwo rodu pozwoli się Wam oderwać od codzienności, a ostatni tom zabierze w nieco baśniowy świat.

Jeśli wolicie sagi rodzinne, w niemal każdej bibliotece oraz w księgarniach znajdziecie moją sagę małopolską.

I nie zapominajcie proszę o odpoczynku latem - korzystajmy z tego czasu słonecznego, uśmiechajmy się częściej. Uśmiech daje i nam, i innym siłę.




Brak komentarzy: