5 cze 2020

@pisarka_annaj.szepielak już 10 lat? :)

Witam Was dziś, drodzy Czytelnicy, na moim blogu rocznicowo!
Jakiś czas temu znajoma pisarka przypomniała mi, że w tym roku mija 10 lat mojej pracy twórczej, jak to się ładnie mówi :) Dokładnie w czerwcu 2010 roku ukazał się mój powieściowy debiut.
Od dziesięciu lat chcecie czytać i kupować moje powieści, od dziesięciu lat odwiedzacie światy, które dla Was tworzę.
Najważniejsze, co mogę dziś krótko napisać to:  DZIĘKUJĘ. 

Jeśli macie ochotę poczytać wspomnieniowe posty: o moich początkach, o bohaterkach, okładkach, tytułach i spotkaniach autorskich - zapraszam na Instagram.


Powieści lekkie i poważniejsze; obyczajowe z nutką historii i psychologii; sagi rodzinne; kryminał retro w kostiumie historycznym; z akcją chronologiczną i dwutorową - czym chata bogata:) Powieści tradycyjne na papierze, audiobooki i e-booki.
Trzeci tom sagi Dziedzictwo rodu z pewnych względów będzie miał swoją premierę dopiero w przyszłym roku, ale za Waszą fantastyczną cierpliwość chcę podziękować już dziś. A nowym Czytelnikom napiszę: szukajcie moich powieści w bibliotekach i księgarniach, czekają tam na Was moje bohaterki. :)

Brak komentarzy: